הצלחה גדולה לפעילות 'הסוכה היפה' של RC קולה

    אתר קול חי No Comments on הצלחה גדולה לפעילות 'הסוכה היפה' של RC קולה
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תחרות ה'סוכה היפה' של RC קולה כבר הפכה אצל משפחות רבות לחלק בלתי נפרד מחג הסוכות, כאשר גם השנה, זו השנה השלישית, לקחו עשרות משפחות חרדיות מכל רחבי הארץ חלק בפעילות החוויתית והמקורית.
    IMG-20141019-WA0008
    במסגרת הפעילות נקראו המשתתפים לפאר ולקשט את הסוכות שלהם במגוון קישוטים ויצירות העשויים מבקבוקי RC קולה, במהלך החג ביקרו דיילים מיוחדים בעשרות סוכות ברחבי הארץ, כשהם תרים ומחפשים בכל עיר חרדית, אחר הסוכה היפה ביותר, המקושטת במגוון יצירות וקישוטים העשויים ממוצרי החברה. כמו"כ, חילקו הדיילים בכל סוכה בה ביקרו, פחיותRC קולה קרות ומרעננות.

    מידי ערב, בלילות חול המועד, סיכם צוות הדיילים את הפעילות היומית ובחר את הסוכה הנאה והמקושטת ביותר, שזיכתה את בני המשפחה בשי בשווי 300 שקלים. הדיילים ציינו כי השנה הייתה המשימה לא פשוטה בכלל, מכיוון שבשנה זו, עלתה רמת היצירתיות של המשתתפים, והסוכות בהן ביקרו במהלך התחרות, היו מקושטות ביותר ומרהיבות עין.

    בין מגוון היצירות והקישוטים שזיכו את בעלי הסוכה בתלושי שי שווים במיוחד, ניתן היה לראות: קישוט תלייה בצורת נברשת מפוארת, העשויה כולה מבקבוקי RC קולה, היו כאלה שיצרו אגרטלים מבקבוקי המשקה, כשבתוכם פרחי בד בגווני כחול –אדום כצבעי המותג, משפחות אחדות הגדילו ראש והכינו שרשרת ענק שהקיפה את הסוכה כולה, בתוויות RC קולה, כשהן מחוברות אחת לשנייה, ויוצרות מראה חגיגי במיוחד.

    א' מאשדוד אחת הזוכות בתחרות ה'סוכה היפה' שיתפה אותנו בחוויה האישית שלה:
    "זו הייתה עבורנו חוויה משפחתית וחגיגית במיוחד, הילדים הכינו את היצירות במשך שעות ונהנו להכין מגוון קישוטים, העשויים כולם מבקבוקי RC קולה

    הפעילות הייחודית, זכתה להתעניינות שיא, ולתגובות נלהבות של משפחות רבות, בכל חלקי הארץ בריכוזים החרדיים, שנהנו ליטול חלק במיזם החגיגי, ולקבל את השי המרענן. הצלחת הפעילות מעל למשוער מעידה על הערכה ואהדה ל מותג RC קולה, שהפך לחלק בלתי נפרד מכל שמחה, ושותף גם בכל שמחות חג הסוכות, באושפיזין, בהקפות, ובשמחות בית השואבה בכל רחבי הארץ.



    0 תגובות